Oh snap! You're watching Rich TVX News Network! The source of raw, breaking news.

And There They Go Again! RT and Sputnik, Not Brussels, Blamed for Brexit

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Subscribe to Vesti News https://www.youtube.com/channel/UCa8MaD6gQscto_Nq1i49iew?sub_confirmation=1
The British newspaper The Times accused Russian media Sputnik and Russia Today of interfering with the results of Brexit. Moreover, it happened, according to the newspaper, as early as in 2016. The report, on which the article is based, was presented by a British research firm. And it raises many questions.

Comments

Comments are disabled for this post.